ik heb hier een lt staan die niet wil aanslaan bij het starten, als hij dan af en toe dan toch aanslaat dan valt hij ook niet uit..
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Raildruk testen eerst. Foutcodes?
Hallo, inderdaad foutcodes uitlezen. Wat nog wel eens voorkomt bij deze motoren, is dat de verstuivers inwendig lekken naar de retour (dan staat er overigens niet altijd een foutcode in het storingsgeheugen) . Dit kun je testen door de retourslangetjes van de verstuivers er af te halen, een griptang op de retourslang te zetten zodat je hem afsluit en dan een collega laat starten. Als er duidelijk brandstof omhoog komt (echt een straaltje) uit de retour van de verstuivers, dan zijn ze lek, iets brandstof dat omhoog komt is normaal.
Groet Jan227
hij heeft inderdaad geen foutcodes behalve dan foutcode 17948 snelheidssignaal voertuig: signaal te hoog, en hij wil niet aanslaan behalve als ik er een auto bijzet met startkabels, ik heb voor de zekerheid ook nieuwe accu erin gezet, maar dat mag niet baten, als hij eenmaal heb gelopen dan wil hij daarna wel starten maar na langere tijd te hebben stilgestaan wil hij echter niet meer.. met starthulp dan wel gelijk.
brandstofdruk met regelklep open 600 - 615
met regelklep dicht 280 - 305
bij 1407 omw/min
bij het testen met de retourslangetjes van de verstuiver kwam uit dat de 1ste verstuiver diesel met enige druk uit retour gooit dan de andere 3..
kunnen deze gereviseerd worden of moet je vernieuwen ?
bedankt voor de tip.
groet kees
Hallo, even bellen met diesel Buchli in Harderwijk. Hebben ze als ruilverstuiver liggen, kosten minder dan de helft van een orginele. Orginele kost dacht ik rond de 400 euro ex btw .
Groet Jan227
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen LT of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar