ik ben hier al eens eerder geweest met een probleem, den was mijn stationair toerental van mijn wagen te laag (500-600 rpm). ik ben naar de gargage geweest en nu draait hij aan 1200-1400 toeren per minuut, veel te hoog dus. Dit toerental draait hij als de klimatroniek niet ingeschakelt is. als ik de klimatroniek dan wil inschakelen valt 9 op de 10 keren mijn moter stil.
wie kan me raad geven hoe dit probleem komt en wat ik eventueel moet doen. de garage blijft mij nl aan het lijntje houden
ook heb ik al gehad dat, als ik hem iets hoger in zijn toeren laat gaan, 4500-5000 rpm, en dan mijn koppeling induw dat mijn moter achter een drietal seconden stil val, met alle gevolgen vandien, verlies van je stuurbekrachtiging ed. gevaarlijk gevalleken dus. Wat zou hier eventueel de oorzaak van zijn.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Al naar de LMM gekeken?
de luchtmassameter is de vorige keer al gecontroleert en die blijkt in orde te zijn. volgende week moet hij opnieuw binnen, hopelijk komt dan het probleem aan het licht.
21 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar