Heren,
Wij komen zovaak tegen dat Caddy's ingeslagen pompverstuivergaten hebben. Dit komt door de kanteling van de verstuivers.
Nou monteren wij als dealer vaak een nieuwe cilinderkop, deze kan je alleen compleet bestellen met verstuivers, nokkenassen etc erin. Kosten: 3500 euro, was nu goedkoper geloof een kleine 300 euro.
IS hier ook een andere oplossing voor?! Vind de reparatie namelijk zeer prijzig. DIt moet toch anders kunnen>??
Graag jullie mening / oplossingen.
Geplaatst door audimechanic (0) PRO , lid sinds 14 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Caddy? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Caddy of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
berendonck (0) PRO, 13 jaar geleden
Bel eens met dit bedrijf wellicht hebben zij een oplossing > http://www.carrec.net/carrec.php?pageID=...
Gr. Harry
P. Kelder (0) PRO, 13 jaar geleden
Harry
Wat de afbeeldingen laten zien, stalen bussen is alweer achterhaald.
Schijnt dat die stalen bussen loskomen en zo ook weer motorschade veroorzaakt.
Gr. paul
berendonck (0) PRO, 13 jaar geleden
O.K. ik leer nog elke dag wat bij.
Gr. Harry
P. Kelder (0) PRO, 13 jaar geleden
Geeft niet Harry, de bedoeling was goed.....
Mijn stukje schrijven was even ter aanvulling.
Gr. paul
audimechanic (0) PRO, 13 jaar geleden
Stalen bussen komen los?! Beetje vreemd, de bus zit namelijk in de cilinderkop geklemd, en de verstuiver houdt hem op de plaats. Opzich een mooie oplossing voor de sdi motoren, om ze redelijk goedkoop weer op weg te helpen. De bussen kunnen nooit eruit komen en ergens tussenkomen aangezien je verstuiiverbout de verstuiver vasthoud.
Of zie ik dat verkeerd?!
P. Kelder (0) PRO, 13 jaar geleden
audimechinic
Je ziet inderdaad iets technische over het hoofd.
De werking, het uitzetten tussen / van beide matrialen daar gaat het mis.
Gr. paul
Nksn (0), 13 jaar geleden
dit euvel heb ik ook gehad ik ben dus maar gegaan voor de nieuwe kop ook om de uitzettingscoefficientie van staal en aluminium dat lijkt mij nooit goed te gaan
euvel gebeurde rond de 150.000km heb nu alweer 220.000km er opostaan en rijd nog steeds als een zonnentje hij gebruikt in het begin toen de nieuwe kop er op zat wel veel olie ongeveer 1ltr/1000km maar dit werdt gelijkdelijk minder en nu is het terug naar normaal