Je leest vaak dat een Pierburg LMM een goed alternatief is voor een Bosch LMM. De vraag is of je die gewoon kunt omsteken of dat de aansluiting anders is. Ergens las ik nl. dat de penbezetting anders zou zijn. Is er iemand die dat weet?
Ik ben benieuwd.
Geplaatst door graskees (0) , lid sinds 20 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
2 Reacties
wicher (0), 20 jaar geleden
als je een 5 pins LMM hebt is er mi. geen enkel probleem. De Pierburg is alleen stift die in het huis past van de lmm. 2 boutjes los (wel speciaal gereedschap nodig omdat in bout een pinnetje zit, met een gewonen imbus lukt het niet) de lmm uitwisselen , nokjes van nieuwe afvijlen en klaar is Kees. Niet meer dan 10 minuten werk. en de Pierburg is veel goedkoper.
Wicher
dutch123 (65), 20 jaar geleden
Moet je wel de Pierburg LMM van een Mercedes CDI hebben. Als je een Pierburg van VW gebruikt, heb je niet de juiste connector en niet de juiste karakteristiek.
Dat speciale gereedschap kan meevallen: met een waterpomp tang pak je de zijkant van de 5-punt torx wel vast. Daarna zet je er gewoon kruisschroefjes in.
Op http://www.geocities.com/tech4tdi staan meetgegevens van deze LMM.