👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
hallo,
Ik heb een auto ter reparatie gekregen waarvan de koppakking lek is, na het demonteren van de cilinderkop blijkt dat de kop krom is.
ik heb er de stalen rei gebruikt om het hoogteverschil te meten en ik kom uit op zo'n 0.20mm a 0.25mm verschil (in het midden), is deze kop het nog waard om af te vlakken en te laten controleren of moet er een ander blok of gereviseerde kop op. Ik weet niet wat de toleranties zijn van een kromme cilinderkop. en het is een auto van al wat jaren oud en ik wilde het zo goedkoop mogelijk houden.
wachtend op advies
mvg romann
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
eentje van de sloop halen is het voordeligste....
oke ik heb een cilinderkop van de sloop opgehaald en gemonteerd en hij loop weer goed en heb het een en ander nog vervangen ivm met de hoge temperaturen die de vorige cilinderkop heeft gehad. (thermostaathuis beetje gesmolten enz)
Maar de motor tikkert nog wat.
er zit nieuwe olie op en heb de motor warm laten draaien en het word wel minder maar gaat niet over, zal dit aan de hydraulische stoters kunnen liggen.
dat deze zich nog moeten vullen met olie en dat de lucht er nog uit moet? want het duurt wel een beetje langer als normaal bij andere keren dat ik zo'n reparatie heb gedaan.
mvg
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar