Volkswagen Golf: relais 26 vw mk1 jh aansluiting

Bouwjaar: 1985, Brandstof: Benzine, Motorcode: jh

Goedendag.
Ik ben bezig met het vervangen van mijn kabel boom. Dit was nodig door een uitgebrande stekker.

Nou is de cabrio van origine een usa met 1.8 jh motor
motor.

En heb een kabelboom (dash) van een Europe. Daar kleine probleempjes mee gehad dat bepaalde stekkertjes niet passen.
Bij voorbeeld het handrem controle lampje :) maar het meeste werkt nu wel.

Ik zit nu nog met relais 26 waar vrij weinig over te vinden is BTW.
Maar als ik het goed begrijp is die voor het tak ventiel van de spinnenkop. Ik heb daar nog van over de rode draad dat zou continu spanning zijn en een rood zwarte. De geschakelde.
Weet iemand waar die op het relaisbord horen?

En dan heb ik van relais 37 (koude start injector) ook nog een roodzwarte draad.hier voor dezelfde vraag waar vind die ze plek op het relais bord? Heb zelf wel een Haynes voor sirocco maar daar kan ik het niet in terug vinden.. Alvast. Bedankt
Gr tjerk

[img]http://www.a2resource.com/electrical/ima...[/img]

GTjerkI

Geplaatst door GTjerkI (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

GTjerkI (0), 9 jaar geleden

niemand?

GTjerkI (0), 9 jaar geleden

met een schema zou ik al erg geholpen zijn!

GTjerkI (0), 9 jaar geleden

De plaats voor de koude startinjector relais gevonden. In het gele blok rood zwarte draad.

En de roodzwarte voor relais 26 zit op n

Ik krijg nu op de relai voet van 26 wel spanning.
Maar mijn spinnenkop wil nog niet spinnen (takt ventiel) ik krijg geen spanning op de stekker van takt ventiel,
Waarneer hoort dit er opte staan als ik het goed begrijp uit andere forums altijd.

Kan iemand mij hier meer van vertellen ? Schijnt ook met lamba sensor te werken en nog een ander relai?

Sommige doen relais 26 ook solderen wat solderen ze dan precies ?
Kan ik het relai testen ?

check

Beste antwoord, geplaatst door GTjerkI (0), 9 jaar geleden

OPLOSING:

blijkbaar was mijn 2de relais ook defect nu een derde en ja 3 maal is scheepsrecht!

tot zo ver weer opgelost bedankt voor mee denken en de schema's !
op naar de apk dokter

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.