een passat 115pk tdi pompverstuiver die bij de roetmeting als ie volgas gehouden wordt begint de motor toch redelijk te schokken en schudden. je kunt dan goed horen dat ie niet constant toeren heeft,echter de roetmeting is wel goed. wat kan dit zijn??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Het motormanagement ziet dat het maximale toerental bereikt is, stopt de brandstoftoevoer en gaat pas weer brandstof geven als het toerental ongeveer 100 toeren lager is. Gaat dus jutteren. Conventionele diesels met mechanische regelateur hadden hier geen last van. Als de auto verder goed rijd zou ik me nergens druk over maken. Immers je komt bij normaal gebruik nooit bij het achterlijk hoge toerental van de roetmeting.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar