als de moter op temp. is, loopt hij 1500 rpm stationair, en valt dan na een sec. of 30 terug naar 900 rpm. wellicht vacuum??? gr. Wouter
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Of een motortemperatuurzender die niet lekker meer is. Die gaan nog al eens bij VW. Ze kosten niet zoveel, gelukkig.
Gr.
Paul
ik heb beide al vervangen, zowel koelvloeistof temp als die van de olie temp......
18 jaar
Er zijn twee motortemperatuurzenders. Die aan de zijkant van het blok voor de temperatuurmeter en de blauwe op de flens aan de voorkant van de motor. De blauwe is voor de motorcomputer. Heb je die vervangen?
gr,
Paul
Yep!
18 jaar
Probeer hem eens uit te lezen. Welke motorcode is het? GX?
ik heb helaas geen uitlees apparatuur
18 jaar
Waarschijnlijk een RP blokkie, 1.8 66kw. bosch monojetronic inspuiting.
Manco's:
Voetpakking inspuitunit is bijna altijd stuk
Slang rembekrachtiger bij aansluiting spruitstuk
kabel lamdasonde draadbreuk waar hij aan massa met het kleppendeksel zit
Deze motoren zijn uit te lezen middels knippercode, via de steker die gemonteerd is onder de pookhoes of de gele in de motorruimte.
Wat je eerst ffe kunt proberen is reset door de accu los te halen voor 10 minuten, daarna starten zonder gas en minimaal 1 minuut stationair laten lopen.
het is stiekem een 2H 72kw blok van een type 1 cabrio. Maar in ieder geval bedankt voor je tips!
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar