Auto binnen gebracht met niet lopende motor. Is 1.8 16v. vonkt, staat op tijd, benzine tot aan brandstofinspuitverdeler, op de leidingen naar inspuiter geen brandstof. Heeft iemand een idee? Kan op de aansluiting van de "spinnekop"ook geen puls spanning ontdekken.
Geplaatst door Wim1949 (0) PRO , lid sinds 17 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
P. Kelder (0) PRO, 17 jaar geleden
van welk bouwjaar is deze WIM
het kontaktslot is nog wel eens een mank bij dit type... even rommelen aan de sleutel tijdens de start..
paul,
Wim1949 (0) PRO, 17 jaar geleden
[quote=paulkelder]van welk bouwjaar is deze WIM
het kontaktslot is nog wel eens een mank bij dit type... even rommelen aan de sleutel tijdens de start..
paul,[/quote]
1991? ronde koplampen
P. Kelder (0) PRO, 17 jaar geleden
[quote=Wim1949][quote=paulkelder]van welk bouwjaar is deze WIM
het kontaktslot is nog wel eens een mank bij dit type... even rommelen aan de sleutel tijdens de start..
paul,[/quote]
1991? ronde koplampen[/quote]
dacht ik al gezien dit motortype, rommel maar eens aan de sleutel tijdens de start en kijken of de motor daarop reageert?
paul,
Wim1949 (0) PRO, 17 jaar geleden
Contactslot geen succes, als je startpilot gebruikt slaat hij wel even aan, maar slaat ook weer af.
Er is iets met die "spinnekop" of computer denk ik. In autodata kom ik er niet uit, te weinig gegevens
mart-vervoort (0) PRO, 17 jaar geleden
spinnenkop vervangen. blyft ,,open,, staan.
audia4 (0) PRO, 17 jaar geleden
[quote=mart-vervoort]spinnenkop vervangen. blyft ,,open,, staan.[/quote]
Eerst even testen voordat je hem opereert, het kan ook gewoon dat de conus van de luchtweger in het huis vast zit door vuil.......
Dus, relais brandstofpomp overbruggen(hoog relais met 2 dikke aansluitingen en nog wat dunne pootjes), injectors er uit, klep met de hand lichten en kijken of je brandstof krijgt. (meteen ffe met 4 bekerglazen uitwegen, dan weet je zeker dat er met de spinnekop niets mis is)
De klep moet trouwens geheel vrij en vederlicht door de conus bewegen, test dat eerst maar eens...... Als ie een bachfire heeft gehad wil de boel wel eens verbogen zijn en doen ze het ook niet meer.
Wim1949 (0) PRO, 17 jaar geleden
Klep bleef hangen, gangbaar gemaakt en lopen. Bedankt voor het meedenken.
Wim