beste lezer, sinds vorige week heeft mijn auto een kuurtje, hij stotterde met optrekken dus op minder cillinders ging lopen. dit werdt steeds erger en hij begon onder het rijden ook uit te vallen.. Nu een week later start hij helemaal niet meer na 10 keer proberen, probeert hij het zelfs niet eens meer..
Wie weet wat dit kan zijn!>?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
guido nu zal je accu wel leeg zijn.
dat hij op 3 cilinders ging lopen heeft waarschijnlijk temaken met een bougiekabel of bougie.
dat hij het nu niet meer doet kan zijn dat hij nu verzopen is reinig eerst de bougies is en laad de accu op.
groetjes jan.
misschien is je bobine niet goed meer gebeurt vaak bij die auto`s
17 jaar
heb de verdelerkap vervangen want dat zou het moeten zijn.. 2 weken heeft ie t goed gedaan en nu begint de ellende van voor af aan! koude start geen probleem na een paar meter begint ie te stotteren en te doen! toerental danst! Met een beetje geluk valt ie niet uit en met warme motor minder problemen.. Maar als hij eenmaal uitvalt krijg ik m niet aan tot de accu er mee op houd.. Met kabels gaat ie dan wel weer aan en zo gaat het weer vanaf begin af aan..
17 jaar
guido heb je de storingen al eens uitgelezen.
groetjes jan.
heb er 4 nieuwe bougies opgezet en het probleem lijkt weg.. Nu reed ik alleen net een stuk en ik rook een verbrand luchtje en uit de uitlaat kwam in een keer overdreven veel rook! witte rook! eenmalig! heb gister olie bijgevuld misschien ligt t daar aan?
17 jaar
nou guido als hij goed rijdt hou het dan gewoon in de gatten ; ik bedoel je olie en water.
dan zie je van zelf of er wat aan de hand is het kan heel goed zijn dat het vocht of benzine is geweest want ik begreep dat je best aan het starten geweest ben voor die tijd.
groetjes jan.
en wat kan het zijn als je water bijvult en dat dit snel op gaat maar geen uitwendigge lekkage heeft?
17 jaar
dan zou dat wijzen op een lekkekoppakking en als je dat hebt adviseer ik de koppakking telaten testen want dit is zo gebeurt en weet je het direct dit gaat met vloeistof die blauw is en als deze verkleurt heb je een lekke koppakking en dan weet je zeker dat je het niet voor niks doet.
groetjes jan.
moet dat meteen gaan verkleuren?
17 jaar
hoe sneller het verkleurt hoe lekker de koppakking.
groetjes jan.
wat je ook kan doen is als je motor warm is in je koelslang knijpen als ie hard is betekent het dat je koppaking lek is
17 jaar
ok nou die is verrder niet hard.. nog een vraag kom er net achter dat als ik de koppeling in trap het toerental daalt naar 2 tot 3000 toeren en dan weer oploopt tot 8000 toeren? hij valt zeg maar net niet uit.. wat is dat!?
17 jaar
het word zo langzamerhand wel een echte problemcar he guido......overigens je raakt water kwijt.......en hij rookt wit............vrees ik het ergste guido.......
eh bedoel je als je rijd. want stationair moet ie ongeveer 1000 toeren draaien zoals je wel begrijpt
maar het is wel raar dat dat gebeurt als je je koppeling intrapt
17 jaar
jah als ik rij en op stoplicht ofzo af ga en de koppeling in trap zakt ie diep weg
dan gaat ie weer naar 1000 toeren ik bedoelde ook 500 tot 800 toeren
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar