Beste mannen
Het probleem is stotteren als ie lekker op temp. is. Het schijnt zo te wezen dat hij zichzelf verzuipt. En als ik de blauwe tempsensor los trek dan is het over dat gestotter. Maar onderin bijna geen power en bij 3000 toeren leek het of er een turbo in werking kwamen ging hij sneller als anders wat trekkracht betreft dan.
Ik heb vanalles geprobeert de digifant verwisselt, bougiekabels verv,alle filtersverv, nieuwe tempsensor t.b.v. digifant (je weet wel die blauwe), geen reactie op lambdasonde in warme en koude toestand. lmm moet ik nog even verwisselen kijken wat hij dan doet.
Wie weet hier meer van of heeft dit ook meegemaakt???
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik verdenk je lmm.mvg. martin
ik weet wel zeker dat de gti geen lmm heeft.
je blauwe stekker is je choke/koudstartversneller.
Als je logisch beredeneert, doet deze het dus constant en dit kan alleen maar komen door temperatuursensors die stuk zijn.
Mijn auto had hetzelfde alleen deed hij het ook bij 2000/3000 toeren. starte slecht enz enz...
blauwe stekker losgehaald geen enkel probleem meer.
ik heb alleen geen informatie over de precieze sensor maar er zitten er drie. zou dus 1 nieuwe kopen en deze 1 voor 1 met 1 verwisselen waardoor op een bepaald moment het goed is...
succes
18 jaar
Helaas monteuse. Ik heb wel degelijk een lmm maar dat was hem niet. was al verv. Maar bij mij was het de lambdasonde en nu moet hij het goed doen. Moet alleen nog een heeeeel lang stuk rijden. Dus HELAAS monteuse die sensorren gaan bijna nooit stuk. En vraag maar aan je baas of hij wel alle motoren kent want ik weet het zo net nog niet!!![quote=Monteuse]ik weet wel zeker dat de gti geen lmm heeft.
je blauwe stekker is je choke/koudstartversneller.
Als je logisch beredeneert, doet deze het dus constant en dit kan alleen maar komen door temperatuursensors die stuk zijn.
Mijn auto had hetzelfde alleen deed hij het ook bij 2000/3000 toeren. starte slecht enz enz...
blauwe stekker losgehaald geen enkel probleem meer.
ik heb alleen geen informatie over de precieze sensor maar er zitten er drie. zou dus 1 nieuwe kopen en deze 1 voor 1 met 1 verwisselen waardoor op een bepaald moment het goed is...
succes[/quote]
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar