Probleem is bij een golf 1 cabrio.
Heb laatst de hoofdremcilinder vervangen en de boel ontlucht.
Ging allemaal prima en pedaal was lekker hard en hoog.
Na een week ging het pedaal dieper zitten en minder te remmen.
Heb toen weer ontlucht en er kwam lucht uit linker achter cilinder.
Dacht toen probleem opgelost en pedaal weer hard en hoog.
En een week later weer het zelfde probleem pedaal lager en minder remmen.
Toch maar weer kijken wat er loos is en het vreemde was weer lucht in de leiding???????
Het vreemde alleen is dat ik geen lekkage's heb en geen vloeistof verlies.
Op het moment dat de boel ontlucht is rem de auto echt super alleen is dit maar voor een week
en moet dan steeds weer ontluchten en word er nu wel een beetje gek van.
De reden dat ik de hoofdrem cilinder vervangen heb is omdat deze door ouderdom en slijtage inwendig
lek was geraakt.
Toen deze nog niet lek was heb ik dit probleem van terugkerende lucht in de leidingen nooit gehad.
WIE O WIE HEEFT DE OPLOSSING OF IDEE.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
misschien je remkrachtregelaar inwendig lek
Was dit een nieuwe hoofdremcilinder?Heb je het systeem ontlucht met een toestel dat remvloeistof onder druk in het systeem brengt?Deze toestellen brengen het systeem onder bepaalde druk en slaan af.Bij drukverlies slaat het apparaat terug aan.Dat kan indicatie zijn van event.drukverlies.
Probleem is opgelost.
Heb voor de zekerheid toch maar de achterste remcilinders vervangen (aan de oude was niets raar te zien)
Nu heb ik geen problemen meer met lucht in de leidingen of ineens weg zakken van rempedaal.
Toch wel vreemd dat hij dus met de oude cilinders op de een of andere manier lucht aanzoog.
Maar goed het probleem is over gelukkig.
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar