Volg je onderste radiateur slang eens, die komt op een plastic pijpje uit, dat 90 graden bochtje zit over een plastic mondje dat met 2 m6 boutjes vast zit, indien je deze los draait, valt de thermostaat op de grond.
Nu kan het ook nog zijn dat je even de stuurbekrachtigings pomp / steun aan het verwijderen komt, omdat deze in de weg kan zitten, je krijgt anders de flens niet los.
Volg je onderste radiateur slang eens, die komt op een plastic pijpje uit, dat 90 graden bochtje zit over een plastic mondje dat met 2 m6 boutjes vast zit, indien je deze los draait, valt de thermostaat op de grond.
Nu kan het ook nog zijn dat je even de stuurbekrachtigings pomp / steun aan het verwijderen komt, omdat deze in de weg kan zitten, je krijgt anders de flens niet los.
Kijk maar eens..
15 jaar