Wij hebben een passat tdi (AJT) pompverstuiver staan de auto trekt onderin de toeren niks bij 2500 toeren begint hij iets te trekken de luchtmassa meter geeft ook een verkeerde waarde aan bij stationair toerental geeft ie al 450mg/h terwijl hij 250mg/h moet hebben ik heb al andere luchtmassa meters geprobeerd een nieuwe pierburg en een gebruikte van een goedlopende zelfde auto maar het probleem blijft hetzelfde ik heb ook al een andere MAPsensor geprobeerd de variabele turbo schoon gemaakt de vacuumslangen zijn heel en ook al een stuk gereden met de uitlaatpijp nat achter de turbo een stuk los maar het probleem blijft (denk zelf morgen even een nieuwe luchtmassa meter halen bij de dealer) kent iemand dit probleem Alvast bedankt voor het mee denken
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
John ,die hoge waarde is de inlaathoeveelheid zonder dat de EGR open staat en de 2e waarde is met EGR. Als na warmdraaien die 2e waarde niet gemeten wordt gaat de motor in noodloop. Je leest veel over afdichten van de EGRklep dit lijkt er op. Boven de 3000 t/min. gaat de EGRklep dicht want alle zuurstof is nodig voor een goede verbranding en vermogen. Groeten.
EGR blijft hangen. Zet er eens een plaatje tussen egr si wel voor te testen. je motorstoringslampje zal branden ook Greetz
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar