Ik heb een probleem met een AFN 110pk.
Het volgende auto ging in noodloop, de volgende werkzaamheden heb ik uitgevoerd.
-Slangen gecontroleerd
-N75 omgewisseld met de mijne
-EGR dicht + inlaat schoongemaakt
-Turbo gedemonteerd en variabele schoepen schoongemaakt
Dit leek effe goed te gaan, toen kwam het terug met 00575 (turbodruk te hoog)
Vervolgens kwam ik er achter dat als je met vacuumslang op de turbo aangesloten reed hij in noodloop gaat.
Heb het toen geprobeerd zonder vacuumslang dit ging goed trok veel beter en haalde op de test baan 150 km zonder noodloop.
Oja met vacuumslang gemonteerd maakt hij een lichte storfzuiger geluid bij een beetje gasgeven.
Wie weet wat er hier aan de hand is?
Jeak
Geplaatst door jeak (0) , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
2 Reacties
jeak (0), 17 jaar geleden
Probleem lijkt niet interessant genoeg!
Jeak
jeak (0), 17 jaar geleden
Ben er inmiddels uit de ring van de variabele geometrie kan er op 2 manieren op.
Jeak