close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen GOLF CABRIOLET: Uitvallen na +/- 20 min.

Bouwjaar: 1999, Motorcode: AKS

Hallo.. brandstofdruk gemeten tijdens rijden. Tijdens uitvallen blijft brandstof systeem op druk en pomp actief. Dat is het dus niet. Controle Leds aan verschillende punten van contact blokje gehangen en blijven ook actief tijdens uitvallen. Is het ook niet. Zoektocht gaat verder richting uitvallen Ecu en/of ontsteking...

Geplaatst door

Edo 100 (0)

al 7 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Hallo. Ik heb een golf 4 cabrio van '99 met motorcode: AKS. Probleem is dat hij na +/- 20 minuten uit valt. Als hij een keer is uitgevallen blijft hij om de 1a 2 minuten uitvallen. Dit doet hij dan ook gewoon als hij stationair draaid. Na de eerste keer uitvallen is het moeilijk om hem weer aan de praat te krijgen, maar even een minuutje wachten en hij doet het weer, maar dat gaat steeds beter als hij een paar keer is uitgevallen. Dan start hij meestal wel weer direct. Vervangen: relais 30 en 409, bobine, krukas sensor, verdelerkap en toebehoren, gasklephuis en toebehoren. Brandstofdruk is getest en goed bevonden. ECU is opgestuurt geweest, getest en goed bevonden. Kabels en stekkers nagelopen en niets raars kunnen ontdekken. Wat verder opvalt is als je de hallgever stekker los neemt de motor gewoon door blijft draaien en rijd ook niet anders. Verder valt op dat de auto heel licht schokt bij een constante toerental rond bijv. 2400 toeren wat dan ook meestal betekend dat hij dan ook uitvalt. Ik ben er even af. Graag jullie reactie/tips
Gr. Edo

Edo 100 0

7 jaar

Zelf mee gemaakt ongeveer dezelfde klacht benzine pomp falen of uitvallen, druk meten oke toch hield de pomp ons voor de gek , je zal pompdruk moeten meten met draaiende motor liefst rijdend en wanneer deze stil valt, blijft hij dan ook druk houden of valt de druk gelijk weg
Contactblokje contactslot niet de boosdoener.

Vr gr Bert

Hallo Bert. Zal dit weekend brandstof druk gaan meten met draaiende motor. Contactblokje zal ook onderzocht worden. Zat zelf meer te denken aan een warmte verhaal maar inderdaad, contacten kunnen ook warm worden. Kom hier op terug. Dank.

Edo 100 0

7 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.