hoi,
ik heb een golf tdi bj 2000 rooie di,
in de stad rij hij goed zonder problemen wel een beetje traag, maar zodra ik op de snelweg ga en snelheid maakt gaat het tot 80km/p.uur goed en daar na voel je dat hij stopt met snelheid te makken, ook all trap je de gaspedaal helemaal in maar doet niets, waneer je gas los laat zakt de snelheid en waneer je gas bij geeft dan weer het zelfde,en dan langzaam gaat hij naar 110/120 en niet meer verder. ik heb het laten uit lezen en moest de lmm vernieuwen verder geen storing maar ook daar na het zelfde en het verbruik is ook verhoogt.
wie kan mij helpen met meer info voor dat er allerlij onnodige onderdelen wordt vervangen.
ik heb deze auto pas een week heb grote buurt gegeven distrubutie riem en spanrol,waterpomp,Lmm vervangen
heeft iemaand misschien het zelfde ervaring gehad of misschien verstandt van dan is alle info van harte welkom
groetjes roy
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zijn de klacht ontstaan naar de grote beurt ?
- Contoleer Pomptiming, Staat meestaal verkeerd na het vervangen van de distributie riem. Met het meten van je Pomptiming kun je zien of je pomp op het juiste tijdstip begint met de inspuiting.
- Turbo druk laten meten. Kan je zien hoe hoog de gevraagde en geleverde turbodruk is bij het actuele toerental.
ik heb het weer bij de vw dealer gebracht voor een tweede uit lezing en nu blijkt het dat de pot van de turbo stuk is en stang van de schroeve vast zit waar door die vacuum zuigt.
de turbo is nog goed maar de pot en die is niet los tekoop, moet een hele nieuwe turbo op.
is het verstandig om een nieuwe te kopen of kan ik het op de sloop zoekeneen nieuw en inbouwen kost een flinke spaarpot en wel 2
wat is verstandig??????
Mvg roy
16 jaar
nee de klacht was er al
Mvg roy
16 jaar
Via Via kan je de vacuumpot wel apart krijgen. Het beste is echter de turbo naar een revisiebedrijf te brengen...
16 jaar
hallo allemaal,
ik ben even tussen uit geweest I.V.M. examens
mijn golfje heeft geen vermogen verlies meer.
het laag toch aan de turbo( het pot gedeelte)en de vacuum slangen en de lmm.
maar een andere vraag bij het op en terug schakelen op laag snelheid voel je duidelijk als je de koppeling in trapt en oplaat komen (een kleine schok)het lijkt wel of er ergens bij de het overbrengen een speling zit.
nomaals bedankt iedereen
Roy
16 jaar
kan de turbo zijn en zou niegt alleen de pot vervangen maar complete turbo
16 jaar
controleer voorste motorsteun vaak stuk veel speling mischien ???..
vr gr kees cor
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen 0 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar