👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Beste collega's we hebben hier een golf 1.8 GTI bouwjaar 1990
Moter code PF met een digifant II ECU erin.
Deze auto verzuipt als hij warm is en hoe meer je rijdt hoe slechter dat hij gaat lopen.
We hebben de compressie gemeten. goed.
We hebben het onstekings beeld bekeken. goed.
We hebben de lambda vervangen want deze was kapot.
We hebben nieuwe massa gemaakt naar de ECU want die waren slecht.
We hebben het CO afgeteld die staat als hij goed loop goed.
We hebben de temp sensor vervangen deze was ook defect.
Maar het probleem zit er nog steeds in Het was even weg met de nieuwe massa's van de ECU.
Alleen als je de stekker los trekt van de lambda sensor dan loopt hij goed ook op het beeld van de 4 gas tester.
CO van 0.4
co2 van 14.5
HC van 100
o2 van 0.4
Weet een van jullie nog raad???
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Kun je meten wat de klemspanning achter de kontactslotschakelaar is?? hier wil nog wel eens een volt of 3 verdwijnen, oorzaak, de schakelaar of de zekeringkast die ingewaterd is.
Wat doet ie als je de luchtmassameter loshaalt?? Geeft de gasklepsensor een betrouwbaar signaal?? Kunt het ook nog proberen met een ecu van een goed werkende auto....
Beste collega's het probleem zat in de dubbele massa aansluiting van de ecu. Deze was slecht en heeft hij massa gaan maken over de lambda sonde. deze was daardoor kapot gegaan.
Nieuwe lanbda sonde erin en nieuwe massa's gemaakt probleem weg.
Ook nog een nieuwe set bougies ivm dat de oude zo verkoolt waren dat deze niet meer schoon te krijgen waren.
Bedankt voor de hulp...
GR mark
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar