ik heb hier een vw passat staan 1,8 AAM motor bij vochtig weer start deze slecht of niet en geeft soms back fire . Nuals ik mijn hand op de bougie kabels leg voel ik niet dat deze doorslagen , bij gebruik van start piloot start deze meestal wel . Verder rijdt de wagen perfect bougiekabels en rotor delcokap zijn vervangen +- 20,000km terug de wagen heeft 265,000 km op de teller . Bij droog weer is zij van de eerste keer weg , de benzinepomp is ook onlangs vervangen geweest
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Je laat een hulp starten en voel zelf aan de bougiekabels.
Kap en kabels zijn vochtgevoelig en het aantal afgelegde km doen er niet zoveel toe , behalve de kwaliteit.
Goede raad, monteer origineel. Kijk ook naar de kop van de bobine daar slaat ook bij hoge weerstand van de bougies de spanning over.
Succes.
Als het donker wordt zet even een plantenspuit op je draaiende motor.Wellicht zie dan vuurwerk. Dan weet je elk geval waar lekstroom zit. Een oude truc,maar werkt wel.
Ferry
6 jaar
Ferry en Punt@ bedankt ik heb zo'n vermoeden dat het in die richting gaat en zal beide tips nogmaals uitproberen .en hou jullie op de hoogte
.
6 jaar
ok ik heb de testje gedaan , de nieuwe kabels bleken ook door te slaan (nieuwe maar slechte kwaliteit ) maar ook de bougies waren de elektroden weg opening +/- 1,5/2 mm nieuwe bougies en andere kabels en zij spinde weer zoals altijd . Allemaal bedankt voor jullie steun
6 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
6 jaar