Achter op het blok zit de afzuiging voor onderdruk in het karter. zover aks ik het goed heb.
Deze blok heb ik schoongemaakt.
Ik vind er een rubber membraam met een veer.
Als er druk (vacuum ? op komt te staan moet er iets open of dicht ??
Maar nu zit er ook een stekker op met 2 polen.
Die stekker was ook aangesloten en de kabel loopt een gein in richting inspuiters daar kan ik hem niet meer volgen.
In de unit vind ik niets wat met stroom zou kunnen worden aangestuurd.
Wat is dat voor een stekker en wie weet hoe het ding werkt.
Polo 9 n 1400 16v 2002.
motercode BBY
wie weet dat ??? zie foto.
[url=http://postimg.org/image/xhwp92rht/][img]http://s32.postimg.org/xhwp92rht/P521005...[/img][/url]
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dat is je carterventilatieverwarming , deze zorgt er in de winter voor dat hij niet bevriest en hij olie gaat gebruiken , kort samengevat.
Ok helemaal duidelijk.
prima uitleg al vind ik het van de duitsers erg primitief waarom niet het warme water door het carterventiel laten lopen. Maargoed. hartelijk bedank voor je reactie.
Opgelost en gesloten.
8 jaar
De reden is erg eenvoudig. De elektrische verwarming werkt sneller.Heb je minder leidingen te maken en minder kans op lekken kvs in het olie circuit. Daardoor is het goedkoper om te maken en onderhouden.
8 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
8 jaar