Ik heb sinds 2 weken een V70 uit 2002. vanaf de eerste dag blijkt de auto ongeveer 1 ampere per uur te consumeren. De auto heeft al een dag bij de dealer gestaan, maar die heeft het probleem ook niet kunnen oplossen. Inmiddels ben ik al zo'n twee dagen bezig geweest om het hele elektrische circuit te testen. Verder via forums mijn probleem gedumpt, en meerdere suggesties gehad, maar tot en met nu alles zonder resultaat.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Amperemeter aansluiten, of een amperetang gebruiken.
Dan stuk voor stuk zekeringen trekken en zien wanneer de stroom zakt, dan weet je in welk circuit de verbruiker zit.
Dat hebben we reeds gedaan. Wanneer ik de zekering van de deuren trek dan is de stroomafname weg. Desondanks is het nog steeds niet te traceren wat de reden voor de stroomafname in uitgeschakelde toestand is. Ook wanneer ik de auto met de computer uitlees dan geeft deze geen foutmelding.
De deurschakelaars in beide deuren klikken ongeveer elke 10 a 12 seconden en op de ampèremeter is dan heel kort een afname van de stroom te zien. Ik heb reeds geprobeerd de deurschakelaar aan de bestuurderskant uit te wisselen, maar de nieuw aangeschafte deurschakelaar bleek helemaal niet te functioneren. Mogelijk moet deze ook ingeleerd worden.
6 jaar
We hebben van alles geprobeerd. Het probleem bleek de deurschakelaar aan de passagiers zijde. nadat er een vervangende schakelaar was gemonteerd, bleek dat het raam niet meer bediend kon en de deur ook niet op de centrale vergrendeling reageerde. Bij Broekhuis kon deze schakelaar niet ingeleerd worden. al met al veel geld uitgegeven en niet de auto gekregen die ik wil. Inmiddels ingeruild
6 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V70 of stel zelf een nieuwe vraag.
6 jaar