Zit het kalibertje niet dicht achter het injectiehuis? Achter het injectiehuis zitten 2 vacuumslangetjes waarvan er een naar de MAP sensor loopt in dat slangetje zit een kalibertje dat moet goed open zijn. Meestal gaat dat dicht zitten door het slangetje waar het in zit (door ouderdom poreus) kleine fijne stukjes rubber vallen dan voor het gaatje.
Zit het kalibertje niet dicht achter het injectiehuis? Achter het injectiehuis zitten 2 vacuumslangetjes waarvan er een naar de MAP sensor loopt in dat slangetje zit een kalibertje dat moet goed open zijn. Meestal gaat dat dicht zitten door het slangetje waar het in zit (door ouderdom poreus) kleine fijne stukjes rubber vallen dan voor het gaatje.
19 jaar