close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volvo 440 1995: CO gehalte te hoog

Bouwjaar: 1995, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Motorcode: B18U 103 MT /B1, Motorinhoud (cc): 1800, Vermogen (kw): 66

CO gehalte te hoog.
IK heb
- zurstofcensor vervangen
- katalistor is OK
- inspuit injector venieuwd
- watertemperatuur-sensor en luchttempratuur-censor zijn OK
- spanning op zuurstofcensor blijf staan op 840 Mv
Waar kan ik nu nog naar kijken of controleren

Geplaatst door

HansRepair (0)

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Het mengsel is om de een of andere reden te rijk en wordt ook niet (meer) bijgeregeld.
Dan is het mengsel echt veel te rijk voor alle correcties.
Het kan een defecte sensor zijn, of valse lucht of een te hoge brandstofdruk, etc., etc.

oldford 0
badge

3 jaar

Opgelost;
Een van de aarde-aanluitingen van de computer maakte slecht contact.

HansRepair 0

3 jaar

Bedankt voor de feedback.

oldford 0
badge

3 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 440 of stel zelf een nieuwe vraag.