Hoi Mijn Naam Is Guus
Mijn Probleem Is Dat Mijn Radiator Is Gaan Lekken,daardoor Heb Ik Een Aantal Kilometers Zonder Koelvloeistof Gereden.
Heb De Radiator Vernieuwt,daarna Bleef Hij Druk Opbouwen In De Radiator,daardoor Perste Hij De Koelvloeistof Uit Het Bijvulvat.
Hij Geeft Geen Olie In De Koelvloeistof,ook Geen Witte Rook Uit De Uitlaat.
Op De Snel Weg Kan Je Veel Kilometers Maken En Dan Gebeurt Er Niks,alleen In De Stad Wil Hij Wat Sneller Druk Opbouwen.
Is Het De Koppakking Of Is De Cylinder Kop Gescheurd,of Iets Anders.
Motor Loopt Trouwens Prima
Groeten Guus
Geplaatst door murphy12 (0) , lid sinds 15 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volvo 850? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 850 of stel zelf een nieuwe vraag.
6 Reacties
CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden
afpersen
is misschien nie goed ontlucht
E.T.Wiersum (0), 15 jaar geleden
Als er op de snelweg geen problemen zijn en het koelvloeistofpeil niet zakt, dan zou ik gaan denken,dat het met een sisser is afgelopen.
Het blijvend druk opbouwen na het vervangen van de radiator kan ook komen doordat je niet goed heb ontlucht.
Probeer nog eens te ontluchten en zorg dat de kachel daarbij op max. staat.
murphy12 (0), 15 jaar geleden
ik ga hem zeker nog eens ontluchten,alvast bedankt
murphy12 (0), 15 jaar geleden
heb de radiator nogmaals goed ontlucht,het probleem blijft bestaan.
ik zie dat als ik flink gas geef het erg onrustig word in het expansievat,zal dat dan toch inhouden dat de koppakking lek zal zijn ?
groeten guus
AS1 (105), 15 jaar geleden
als het gaat borrelen in je expansievat dan zal het inderdaad de koppakking zijn
murphy12 (0), 15 jaar geleden
jammer ik had nog de hoop dat het mee zou vallen,nou de koppakking toch echt lek is ga ik de auto maar in de vekoop doen ,voor elk aannemelijk bod.
want zelf vindt ik de reparatie te duur.
ik ga me dan maar bezig houden met mijn 940,waarook nog het een en ander aan makeert,maar waarvan de kosten waarschijnlijk wel mee zullen vallen
iedereen bedankt voor de tips en sugesties
groeten guus