👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
hallo,ik heb een 960,is al een poosje geschorst, maar ik liet hem om de zoveel tijd even lopen.stationair niets aan de hand. maar ik ging er nu een stukje mee rijden en toen ik een beetje gas gaf leek?? het wel of er een cill niet mee loopt.ik heb er naar gekeken nu is het geval dat van de eerste cill gaat een draad van het stekkertje de draadboom in het andere(rood-wit)met aan het eide een ronde schuif stekkertje gaat naar het cassie maar daar zit niets aan. hoord dit zo of wat. ik zelf vind dit raar en heb dus ook gezocht naar het andere eindje maar niks kunnen vinden. raadsel voor mij, wie weet iets
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Het komt vaker voor dat in een kabelnoom draden verwerkt zijn welke (bij sommige uitvoeringen ) niet worden gebruikt. Heel netjes worden soms de stekkers ervan in een dummy gestoken.
Als de motor bij verandering van belasting op 5 ciliunders gaat lopen?? moet je het eerst de hoogspanning verdenken. (bougie, bougiekabel, Isolatoren. bobine)
Een bijna verstopte injecteur kan het zelfde effect geven.
Als de motor willekeurig soms op 5 cilinders gaat lopen??? zou ik het eerst het laagspanningsdeel van de betreffende cilinder verdenken.
Een defect aan de bedrading van de injecteur, of de spoel erin komt op hetzelfde neer.
Als de motor altijd op 5 cilinders loopt. Kan dat na eerdergenoemde oorzaken ook nog een compressie probleem zijn, (kleppen, nokkenas koppakking)
Als de betreffende injecteur geen of veel te veel brandstof geeft idem.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 960 of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar