het probleem is dat hij het niet altyd doet maar vaak by een eenzelfde snel heid dan houd hij in en soms bij stoplicht kan die zo ineens naar de 1500 toeren schieten heb al nieuwe verdelerkap en rotor nieuwe boegies flowmeter nieuwe beziene filter geplaast: en beogie kabels en stappenmoter, bobiene verwisselt wie kent het probleeem heb ook al gereset maar hielp niet
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
als deze auto (bv B18u motor)een map-sensor heeft vervang dan het slangetje op het spruitstuk van deze sensor. Hier zit een kalibratie pijpje in dat soms dicht gaat zitten doordat het slangetje verstaft is.
even bezig geweest en een of ander membraan in het benziene leiding omgezet
nou dat heb ik geweeten mijn auto was nog warm en ik trek die membraan er af en daar zat nog druk op spoot mij recht in de ogen kon niets meer zien na ja zo leer je weer wat, maar dit was het ook niet.
21 jaar
okee daar ben ik weer inmiddels is het probleem opgelost jan het was niet het calibreer slagetje want dit is een ander type blok daar zit dat niet op.er waren namelijk twee inspuiters cq norzels niet goed meer .er zitten nu 4 anderen in en nu stottert hij niet meer aleen vreemd dat hij niet altyd stottterde zou je toch zeggen dat die dat regelmatig zou moeten doen na ja het is dus klaar.
21 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 440 of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar