Volvo 960: Stuurbekrachtiging

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.5 6 cil

Bij het volledig naar rechts of links sturen gaat de auto vervolgens met het stuur scheef naar die kant trekken waar het laatst de volledige uitslag naar toe is gemaakt. Dus een linker volledige draai, stuur staat naar links auto loopt naar links en zo ook rechts.

CONNY

Geplaatst door CONNY (0) PRO , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volvo 960? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

10 Reacties

Hans4040 (320) PRO, 14 jaar geleden

Zit het stuurhuis los?

CONNY (0) PRO, 14 jaar geleden

Nee, geen spelingen, schotels en lagering al vervangen, uitgelijnd enz enz

Highway (135) PRO, 14 jaar geleden

Ik denk je stuurhuis is niet best meer. Probeer eens olie te verversen.

CONNY (0) PRO, 14 jaar geleden

Ook al ververst, zonder resultaat,

Punt (35) PRO, 14 jaar geleden

Goede avond ook ik heb me over je probleem gebogen . Om te beginnen zou ik de spoorstang einden loshalen . Draait nu alles soepel ook de fuseekogels en pootlagers. Kan je ook het tandheugel met de hand heen en weer halen en staat de taatsniet te vast gesteld. Heeft de auto schade gehad met als gevolg een krom tandheugel of ingedrukt stuurhuis. Succes.

CONNY (0) PRO, 14 jaar geleden

De pootlagers draaien niet erg soepel, echter deze zijn vernieuwd, imiddels ook een nieuw stuurhuis. Resultaat geen verbetering?

anoniem-1573996169 (0), 14 jaar geleden

als jou pootlagers niet erg soepel draaien hoef je niet aan je stuurhuis te komen,dan inspecteer deze veerpoten maar eens grondig als je je stuurkogels losmaakt van de veerpoot dan moet je veerpoot gewoon om kunnen vallen van links naar rechts met een simpele handbeweging en weinig kracht, fuse kogels nog goed??

CONNY (0) PRO, 14 jaar geleden

Tja, en dat doet ie dus niet, lagers en rubbers vervangen, dus wat kan hier nog mis zijn.

anoniem-1573996169 (0), 14 jaar geleden

zit het hem toch in je veerpoten of fuse kogels

Punt (35) PRO, 14 jaar geleden

Goede morgen je tilt de auto natuurlijk op ,maar kan je de voorwielen op iets draaibaars neerzetten welke bij uitlijnen gebruikt worden. De rechter poot krijgt de zwaarste klappen zodat de schotel boven het plaatwerk raakt . Vaak hoorbaar als een zingend geluid,of je houdt de veer vast en laat een ander aan het stuur draaien. Hopelijk heb je h ier wat aan. geluk.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 960 of stel zelf een nieuwe vraag.