Voortdurend last ( D5 2002) van uitval, als niveau brandstof ( diesel) bepaald peil heeft bereikt. Enorm veel is vernieuwd maar probleem blijft bestaan. Nieuwe pomp, filter, allerlei sensoren, turboslang, 3 verstuivers. Met vulhals en ontluchtingsslang bij tank is niets aan de hand. Vida-meting leidde tot niets.Koste al een vermogen en ik nader 't punt van stoppen maar ja..gek van de auto.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Wat is bepaald niveau ?
Schat bij 60 % .....50 %, info via dagteller ( numeriek + digitaal) kan ik niet op afgaan. retourleiding schijnt onder in tankdeel ( immers zadeltank) te moeten liggen omdat anders onderduk ontstaat...?
4 jaar
Ook stekker verbinding van de tankpomp boven op brandstoftank al bekeken,geeft ook regelmatig uitval.
Stekker bovenop de tank...mij onbekend dat dat bestaat.
4 jaar
Na nw. pomp, filters, alle sensoren die er zijn, voorste motorsteun, 3 verstuivers, LMM is oordeel van wegenwachter nr. 3 : doe 'm eruit, is niet meer rendabel verder te zoeken. Ik zoek wel verder, auto wel geschorst. Mogelijk draadbreuk richting ECU óf stekker bij zekeringkast óf stekker v.d. ECU zelf, óf corrosie kontaktpunten ECU, óf ECU stuk/storing óf nippel carterventilatie.
4 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V70 of stel zelf een nieuwe vraag.
4 jaar