Audi A6: 2.5 V TDI INSPUITPOMP

Bouwjaar: 1998

WAGEN BINNENGEKOMEN MET ALS PROBLEEM / MOTOR START MAAR DRAAIT ENKEL OP RALENTIE - GEEN MOGELIJKHEID OM GAS BIJ TE GEVEN

BIJ NAZICHT BLIJKT INSPUITPOMP DEFECT TE ZIJ WAT EEN VEEL VOORKOMEND PROBLEEM IS BIJ DEZE MOTORS AFB

IK HEB DEZE POMP LATEN HERSTELLEN DOOR EEN HERKEND BOSCH REPARATIECENTER EN HEB DEZE NU TERUG GEMONTEERD MAAAR TOEN IK HET KONTAKT AANZETTE MAAKTE DEPOMP EEN KREKELIG LAWAAI ZOALS DE VROEGERE TDI's / ZELFS TOEN IK HET KONTAKT UITZETTE EN DE SLEUTEL VAN HET KONTAKT NAM BLEEF DE POMP LAWAAI MAKEN TOT IK UITEINDELIJK DE BATTERIE AFLEGDE - DAN STOPT HET LAWAAI UIT DE POMP / WAGEN START OOK NIET - IK DENK DAT ER PROBLEEM IN DE POMP ZIT WANT DE KTS 650 GEEFT AAN DAT DE POMP KAPOT IS .

HEEFT IEMAND REEDS HETZELFDE PROBLEEM GEHAD EN ZO JA HEB JE ER DAN EEN OPLOSSING VOOR GEVONDEN :

VOLGENS MIJ ZIT HET P¨ROBLEEM BIJ DE HERSTELLING VAN DE POMP ZELF

BILLIE12

Geplaatst door BILLIE12 (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Audi A6? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

Hans4037 (0) PRO, 18 jaar geleden

Zet even je caps lock uit onze ogen zijn nog wel goed.

BILLIE12 (0), 18 jaar geleden

OK SORRY VOOR GROTE LETTERS MAAR IK BEN NU ZELF OOK WEL 1.96M EN WEEG 105 KG

alampert (0), 18 jaar geleden

Uken,

Hetzelfde probleem met een A6 2.5tdi heb ik ook. Computer geeft aan dat inspuitpomp kapot is. Motor start maar loopt 300/400 toeren/min, reageert niet op gaspedaal. Was het inderdaad de inspuitpomp of lag het aan bijvoorbeeld de opvoerpomp?

Alex

antiekeradio (0), 17 jaar geleden

dit kan niet aan de opvoerpomp liggen, als die het niet meer doet merk je daar niks van, tot de tank nog maar 1/3e gevuld is; dan slaat de motor ineens af (sensor brandstofgebrek in voorraadtankje)

P. Kelder (0) PRO, 17 jaar geleden

[quote=BILLIE]WAGEN BINNENGEKOMEN MET ALS PROBLEEM / MOTOR START MAAR DRAAIT ENKEL OP RALENTIE - GEEN MOGELIJKHEID OM GAS BIJ TE GEVEN

BIJ NAZICHT BLIJKT INSPUITPOMP DEFECT TE ZIJ WAT EEN VEEL VOORKOMEND PROBLEEM IS BIJ DEZE MOTORS AFB

IK HEB DEZE POMP LATEN HERSTELLEN DOOR EEN HERKEND BOSCH REPARATIECENTER EN HEB DEZE NU TERUG GEMONTEERD MAAAR TOEN IK HET KONTAKT AANZETTE MAAKTE DEPOMP EEN KREKELIG LAWAAI ZOALS DE VROEGERE TDI's / ZELFS TOEN IK HET KONTAKT UITZETTE EN DE SLEUTEL VAN HET KONTAKT NAM BLEEF DE POMP LAWAAI MAKEN TOT IK UITEINDELIJK DE BATTERIE AFLEGDE - DAN STOPT HET LAWAAI UIT DE POMP / WAGEN START OOK NIET - IK DENK DAT ER PROBLEEM IN DE POMP ZIT WANT DE KTS 650 GEEFT AAN DAT DE POMP KAPOT IS .

HEEFT IEMAND REEDS HETZELFDE PROBLEEM GEHAD EN ZO JA HEB JE ER DAN EEN OPLOSSING VOOR GEVONDEN :

VOLGENS MIJ ZIT HET P¨ROBLEEM BIJ DE HERSTELLING VAN DE POMP ZELF[/quote]
pomp bestaat uit 2 delen, mechanisch en het electronische gedeelte, en daar gaat het mis... kweet niet wat bosch heeft herstelt ??

paul,

antiekeradio (0), 17 jaar geleden

meestal herstellen ze wat kapot is :) maar in dit geval is er blijkbaar iets mis gegaan; het moet wel bijna aan de pomp liggen.

dus; terug naar revisieadres.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A6 of stel zelf een nieuwe vraag.