WAGEN BINNENGEKOMEN MET ALS PROBLEEM / MOTOR START MAAR DRAAIT ENKEL OP RALENTIE - GEEN MOGELIJKHEID OM GAS BIJ TE GEVEN
BIJ NAZICHT BLIJKT INSPUITPOMP DEFECT TE ZIJ WAT EEN VEEL VOORKOMEND PROBLEEM IS BIJ DEZE MOTORS AFB
IK HEB DEZE POMP LATEN HERSTELLEN DOOR EEN HERKEND BOSCH REPARATIECENTER EN HEB DEZE NU TERUG GEMONTEERD MAAAR TOEN IK HET KONTAKT AANZETTE MAAKTE DEPOMP EEN KREKELIG LAWAAI ZOALS DE VROEGERE TDI's / ZELFS TOEN IK HET KONTAKT UITZETTE EN DE SLEUTEL VAN HET KONTAKT NAM BLEEF DE POMP LAWAAI MAKEN TOT IK UITEINDELIJK DE BATTERIE AFLEGDE - DAN STOPT HET LAWAAI UIT DE POMP / WAGEN START OOK NIET - IK DENK DAT ER PROBLEEM IN DE POMP ZIT WANT DE KTS 650 GEEFT AAN DAT DE POMP KAPOT IS .
HEEFT IEMAND REEDS HETZELFDE PROBLEEM GEHAD EN ZO JA HEB JE ER DAN EEN OPLOSSING VOOR GEVONDEN :
VOLGENS MIJ ZIT HET P¨ROBLEEM BIJ DE HERSTELLING VAN DE POMP ZELF
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zet even je caps lock uit onze ogen zijn nog wel goed.
OK SORRY VOOR GROTE LETTERS MAAR IK BEN NU ZELF OOK WEL 1.96M EN WEEG 105 KG
19 jaar
Uken,
Hetzelfde probleem met een A6 2.5tdi heb ik ook. Computer geeft aan dat inspuitpomp kapot is. Motor start maar loopt 300/400 toeren/min, reageert niet op gaspedaal. Was het inderdaad de inspuitpomp of lag het aan bijvoorbeeld de opvoerpomp?
Alex
18 jaar
dit kan niet aan de opvoerpomp liggen, als die het niet meer doet merk je daar niks van, tot de tank nog maar 1/3e gevuld is; dan slaat de motor ineens af (sensor brandstofgebrek in voorraadtankje)
18 jaar
[quote=BILLIE]WAGEN BINNENGEKOMEN MET ALS PROBLEEM / MOTOR START MAAR DRAAIT ENKEL OP RALENTIE - GEEN MOGELIJKHEID OM GAS BIJ TE GEVEN
BIJ NAZICHT BLIJKT INSPUITPOMP DEFECT TE ZIJ WAT EEN VEEL VOORKOMEND PROBLEEM IS BIJ DEZE MOTORS AFB
IK HEB DEZE POMP LATEN HERSTELLEN DOOR EEN HERKEND BOSCH REPARATIECENTER EN HEB DEZE NU TERUG GEMONTEERD MAAAR TOEN IK HET KONTAKT AANZETTE MAAKTE DEPOMP EEN KREKELIG LAWAAI ZOALS DE VROEGERE TDI's / ZELFS TOEN IK HET KONTAKT UITZETTE EN DE SLEUTEL VAN HET KONTAKT NAM BLEEF DE POMP LAWAAI MAKEN TOT IK UITEINDELIJK DE BATTERIE AFLEGDE - DAN STOPT HET LAWAAI UIT DE POMP / WAGEN START OOK NIET - IK DENK DAT ER PROBLEEM IN DE POMP ZIT WANT DE KTS 650 GEEFT AAN DAT DE POMP KAPOT IS .
HEEFT IEMAND REEDS HETZELFDE PROBLEEM GEHAD EN ZO JA HEB JE ER DAN EEN OPLOSSING VOOR GEVONDEN :
VOLGENS MIJ ZIT HET P¨ROBLEEM BIJ DE HERSTELLING VAN DE POMP ZELF[/quote]
pomp bestaat uit 2 delen, mechanisch en het electronische gedeelte, en daar gaat het mis... kweet niet wat bosch heeft herstelt ??
paul,
meestal herstellen ze wat kapot is :) maar in dit geval is er blijkbaar iets mis gegaan; het moet wel bijna aan de pomp liggen.
dus; terug naar revisieadres.
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A6 of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar