Audi 100 2.6E AVANT:
De aansturing van de cv werkt niet aan de bestuurderskant, maar met rechts en achter is de aansturing o.k.!
Volgorde probleem:
1- defect aansturing bestuurderskant cv-pomp (R + A o.k.).
2- toen L + R + A geen aansturing cv-pomp meer en bleek cv-pomp defect.
3- andere cv-pomp (2ehands) geplaatst en werking o.k. m.u.v. weer de bestuurderskant.
Vragen:
- Wat kan er defect zijn aan de bestuurderskant en hoe herstel ik dit?
- Kan dit defect L mijn vervangen cv-pomp ook (weer) kapot maken?
- Moet er iets gereset worden en hoe doe ik dat?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
denkelijk is t membraam in de stuur unit in de deur door ouderdom verdroogd en gescheurd
en ja dit kan de andere pomp defect doen raken omdat deze blijft draaien tot er voldoende druk of vacuum is
en dat duurt nulanger als anders
daardoor gaan die pompjes stuk
en in t begin merk je daar niets van omdat er nog net genoeg is om m te openen en sluiten
ook de slang in de sponning kan le zijn door openen en slluiten vh portier
dit kan je met een stuk slang rep.
Bedankt voor de reactie:
In mijn Audi zit 1 centrale vergrendelingspomp (4AO 862 257 C of A) en met het deurslot rechts en het achterslot kan ik nu alles afsluiten of openen.
Het luchtdruk gebeuren is dus nog goed!
Het is de aansturing van de cv-pomp die vanuit het deurslot aan de bestuurderskant wat niet werkt!
15 jaar
duer paneel demonteren en het slot en mech deel eruit en controleren
heb er ook een en die had t zelfde problem
was toch de vacuum bediening
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi 100 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar