hallo ik heb een vraag ik heb een audi coupe van 91 die klapperd op de 2/3 cil net ter hoogte van de vacuumpomp ben bij de dealer geweest en die zegen een kantelede zuiger is oke ik geloof het maar nu is mijn vraag als een zuiger kanteld loopt i toch niet goed meer ? maar ik mis geen vermogen of dergelijke en leen zoon rot geliud nu las ik op dit forum dat de stift van in de vacuum pomp kan zijn kan mij daar mischien iemand een oplossing voor geven of tip met vriendelijk groet pascal
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
dank u wel paul ik dacht al dat de ziuger niet kont thanks
16 jaar
[quote=bolletje28]dank u wel paul ik dacht al dat de ziuger niet kont thanks[/quote]
Maak je niet ongerust..... deze motoren (2.3) zijn nagenoeg onverwoestbaar, wil je letterlijk van die motor afkomen zul je hem moeten begraven.
Gr. paul
beste paul ik dit dus uit elkaar gehaald maar in die toppic heeft u het over een bypass ik heb een slag lopen van mijn rem booster naar het in laat spriutstuk meteen af taking naar de vacuum pomp moet ik die van de vacuum pomp dan blind maken of? groet pascal
16 jaar
[quote=bolletje28]beste paul ik dit dus uit elkaar gehaald maar in die toppic heeft u het over een bypass ik heb een slag lopen van mijn rem booster naar het in laat spriutstuk meteen af taking naar de vacuum pomp moet ik die van de vacuum pomp dan blind maken of? groet pascal[/quote]
Slang van de vacuumpomp nemen, korte stukje slang verwijderen, aansluiting terugslagklepje zo verdraaien dat deze naar het spruitstuk wijst. Nu tussen de 2e aansluiting (dat nu zit afgedopt) aan het spuitstuk een stuk slang monteren naar het terugslagklepje.....
Gr. paul
dank u als der iemand een lindje verdiend bent u het wel hartstikke bedanked groet pascal
16 jaar
best paul ik heb die stif uit de kop gepakt dat was hem toch he niet die bij de veer in de pomp ? groet pascal
16 jaar
[quote=bolletje28]best paul ik heb die stif uit de kop gepakt dat was hem toch he niet die bij de veer in de pomp[/quote]
Het betreft een losse stift.....
Gr. paul
oke dan heb ik de goeie thanks groet pascal
16 jaar
beste paul sorry dat ik het nog eens vraag over die vacuum slang ik heb dus een slag lopen van mijn rem booster naar de vacuum pomp daar zit zoon t stuk met dat klepje en dan gaat der een van het t stuk naar de in laat wat normaal blijk baar blinds is op het spriutstuk bij mij niet nu heb ik dus het slaggetje van he t stuk naar de pomp blind gmaakt heb ik dat dan goed gedaan of moet ik het slangetje wat normaal naar de pomp gaat aan sliuten op het spriutstuk en die wat der nu zit blind maken groet pascal
16 jaar
[quote=bolletje28]of moet ik het slangetje wat normaal naar de pomp gaat aan sliuten op het spriutstuk en die wat der nu zit blind maken groet pascal[/quote]
Slang vanaf het spruitstuk >>> naar de rembekrachtiger moet blijven behouden. Enkel aansluiting pomp daartussen komt nu te vervallen. Het korte stukje slang wat nu op de pomp zit verwijderen T-stuk naar het spruitstuk draaien, nu vanaf het T-stuk een stuk slang monteren naar 2e aansluiting (naast die andere slang) op het spruitstuk. Op 2e aansluiting op het spruitstuk zit nu een dopje met een klem, deze verwijderen daar dus de slang op monteren.
Gr. paul
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi Coupe of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar