👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Heb een probleem met mijn wagen die erger en erger word.
Tijdens deellast (licht gas geven) begint de wagen te schokken, bvb in 3de versnelling aan 2000rpm voel je heel de wagen schokken.
Dit schokken gaat echter weg als je gas lost of gas bij geeft.
Altijd rond constante snelheden en dus zelfde rpm ervaar je het schokken, dus niet tijdens acceleratie.
Eerste gedachte was vuile of defecte injectoren.
Heb deze in revisiebedrijf laten testen/schoonmaken en er werden geen problemen gevonden.
De wagen is ook uitgelezen, en gaf 1 foutmelding: raildruk te laag.
Kan dit probleem een oorzaak zijn van een defecte raildruk sensor ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Begin even met brandstoffilter vervangen.. Als je lagedruk systeem niet in orde is dan krijg je fouten op het hogedruksysteem..
Had het vergeten te vermelden, deze is als eerste vervangen.
Rijdt ook al een tijdje met additieven, zonder resultaat.
15 jaar
Ik zou toch even beginnen met de foutcode.. wat is de druk in het lage circuit? Is dit goed dan moet de hogedrukpomp te weinig druk leveren of de drukregelaar idd. niet goed werken..
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar