hallo weet iemand de electrodenafstand van mijn pick up met 5.7 l v8 zowel op gas en benzine
gr martin
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Champion bougie, traditionele model: 1.016mm
Bron:Championsparkplugs.com
NGK bougie traditionele model: 0.90mm
Bron:NGKsparkplugs.com
Meestal wordt de electrode afstand op gas iets kleiner gezet, bv 0.80/0.85mm maar ik zou het eerst zo proberen.
mvg,
Hans.
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?p...
Schiet lekker op zo
Hans
Ja, nou je `t zegt.............zal ik ook 2x antwoord geven, of heeft dat geen zin?
't Komt vast omdat iedereen hier Hans heet. Daar raakt een mens van in de war.
16 jaar
Helemaal mee eens Bert.
Dan ben ik vanaf nu Snah
Snah
oke bedankt hans en hans heb er nu acdelco bougies in hij liep wat rot bij ongeveer 1500 toeren als je ongeveer 80 rijd en geen trekkracht nodig heeft motor pruttelt dan een beetje zowel bij gas en benzine , heb al bougiekabels rotor en verdeelkap vernieuwd, heb vanmiddag de andere bougies erin gezet , loopt nu iets beter maar vind het nog niet perfect mischien nog een andere tip gr martin
16 jaar
[quote=Hans4037]Dan ben ik vanaf nu Snah
Snah[/quote]
Grietje lijkt me toepasselijk ;
Gr. paul
Stil jij lus boskabouter
laat gewoon hans weg en heet voortaan 4037 dan wel 4040 (waar zijn die andere ruim 4000 hansjes eigenlijk?)
die cijfers kunnen in elk geval al niet voor een acroniem staan, want daar past de 0 niet bij.
ff ontopic, hoe loopt de auto stationair? echt goed rustig en mooi of ook af een toe een slag missen? zijn alle bougies gelijk van kleur? heb je een dubbel uitlaatsysteem? (en dan zonder verbindingspijp midden onder de auto) zit er ook verschil in het geluid, verschil in kleur en verschil in de hoeveelheid damp die eruit komt?
hieraan kun je vaak veel dingen afleiden, maar het zou ook een vacuumlekje kunnen zijn.
gr
peco power
Liever toch de electrode afstand verkleinen tot 0,6 mm vanwege de iets trager verlopende verbranding op lpg. Probeer het maar eens. Ook zullen kabels minder snel doorslaan en pakt de motor makkelijker op.
Sytze
Ennuh, geen champignon boze geesten in een GM bok, dat werkt niet samen maar gelukkig heb je ac-delco's en dat zijn naar mijn idee de beste voor een GM. probeer gewoon eerst ff 0,9/0,8 loopt ie nog niet naar je zin dan naar 0,7/ 0,6 gaan. Blijft ie pruttelen dan zit het toch ergens anders. Je hebt een 94'er 350 blok, maar welk type ontsteking heb je erop? zitten de slangen naar je benzinedamp afvoer goed? is je EGR klep goed werkend? ER zijn tig mogelijkheden waarom ie net bij een bepaald toerental zo lastig doet.
Gr
Peco Power
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US Pick Up of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar