Daewoo-Chevrolet Matiz: Daewoo Matiz stoten met accelereren tussen de 60 en 80 km

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: 800

Daewoo Matiz stoten met accelereren tussen de 60 en 80 km

Verder als je op snelheid bent loopt hij normaal zonder stoten

Nieuwe bougies geplaats en set bougie kabels geen verbetering

Auto start goed en loopt ook goed stationair

Wie heeft een idee wat het zou kunnen zijn auto heeft wel veel stil gestaan laatste jaar

dupl-u-17774-5dd14a3b3949e+mps

Geplaatst door dupl-u-17774-5dd14a3b3949e+mps (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chevrolet Matiz? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

CARS&MOTORS (0) PRO, 17 jaar geleden

brandstof systeem reiniger op 1/4 tank en rijden
dan 1 blik op vole tank
afwachten

SneakyBass (0) PRO, 17 jaar geleden

[quote=CARS&MOTORS]brandstof systeem reiniger op 1/4 tank en rijden
dan 1 blik op vole tank
afwachten[/quote]
mocht dit niet helpen, dan injectors verwijderen en goed schoonmaken!!! dit is ook een vervelend probleem bij dit type motor.

markvanloo (0), 17 jaar geleden

Wij hadden ook last van bokken. Nieuwe bougiekabels en het was weg. Het is wel nog een paar keer teruggekomen. Vooral als je even gereden had en na een stop weer weg wilde. Vooral in 2 en 3 en bij wat meer gas. Nu gaat alles wel goed maar je voelt heel lichtjes bij 60 in 3 nog wel wat oneffenheden. Zit in het aard van het beestje denk ik :).

Als ie al even heeft stilgestaan dan lijkt een reiniger misschien wel op zijn plaats. Forte heeft zoiets bijvoorbeeld.

sytze (0) PRO, 17 jaar geleden

EGR Klep. Drama bij deze dingen. Zoek het maar in die richting. Als je constant rijdt en dan het gas los laat, wil ie dan ook even nog een stukkie doorrijden eerst? Dan zeker egr.

Sytze

markvanloo (0), 17 jaar geleden

Toch "grappig", zo heeft elke auto/motor wel bepaalde onhebbelijkheden.

Volgens mij zijn EGR's nooit echt populair onder de techneuten. Bij diesels gooit men ze vaak dicht.

sytze (0) PRO, 17 jaar geleden

Stel je dan ook voor zeg: je bent net lekker aan het ademhalen en dan knijpt er iemand je neus en mond dicht en geeft je een rietje.......
Pffffff, tja het is wel milieuvriendelijk, dat wel.
Het is met een egr vaak net als bij opvoeren van een bromfiets: eerst maar es eventjes flink snel kunnen rijden, die rem? dat zien wel later wel es weer.....maw het is een pracht uitvinding, maar voor ons en helemaal de dealers een groot probleem. Zij zijn de schakel tussen klant en leverancier. Enerzijds de gebruiker mogen uitleggen waarom hun auto zo stottert en hapert, anderzijds een product de hemel inprijzen. Dat kan een probleem opleveren, al zullen de dealers het nog niet meteen toe (mogen) geven.

Sytze

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet Matiz of stel zelf een nieuwe vraag.