Hallo,
mijn vrouw gaf aan dat de auto begon te stoten als ie warm was.
De sproeiers heb ik uit de carberateur gehaald en schoongemaakt en de groene draden aan massa gelegd zoals op de site besproken.
Auto gestart en lopen als een zonnetje een 20 minuten mee gereden lekker pittig en tot de 120 km geen problemen.
Kom thuis zet de auto neer pak wat gereedschap stap in starten en hoe maar eindelijk aan de praat rij 100 meter en het is net of je op een ezel zit.
Wat kan dat zijn?
Zomer en winterstand is goed, hij staat in de zomer stand.
het veertje van de carberateur heb ik ook nog even bekeken en de choce klep blijft open staat, hoort dat zo of hoe werkt dat?
Mijn laatste vraag ik hoorde iemand zeggen over een temp sensor, waar zit die precies???? ik kan hem niet vinden n.l.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Groeten Emilev
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik had hetzelfde, ik heb de groene draad van de sproeier met de massa v/d accu verbonden. Het stotteren is weg.
je haald het luchtfilter en het huis eraf en kijkt aan de rechterzijde v/d carburateur. Daar zit een electrische sproeier, neem de stekker los en schroef deze eruit.
Je kan hem gelijk reinigen ( trek het koperen gedeelte eruit ?( pas op klein veertje )en maak schoon met een beetje benzine blaas de gaatjes door. Maak dan een aftakking van de groene draad naar de massa v/d accu en zet alles weer in elkaar.
en klaar is uw kunstgebit :-)
Andre'
Ik heb de kleppen gesteld en de sproeiers aan massa gelegd.
De auto rijd nu goed maar als ie warm is dat begint ie enorm te bokken.
ALs ik de vollast sproeier erafhaal doet hetzelfde als ie warm is, kan ik er dan van uitgaan dat de vollast sproeier defect is?
Of blijft hangen?
verder heb ik alle trcucjes al uitgehaald.
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Daihatsu Cuore of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar