Bij de keuze van een nieuwe wagen waren volgende zaken beslissend
Aanwezigheid van cruise control,parkeersensors en achteruitrijcamera
Minder belangrijk was navigatie
Om dit te verkrijgen moesten we de "elegance" uitvoering nemen
Dit staat zo in de folder , en is meermaals mondeling bevestigd door verkoper
Waarom achteruitrijcamera ?
Onze oprit is minder dan 3 meter breedt en meer dan 35 meter lang
Wegens de bouw van de achtersteven is er slechte zichtbaarheid naar achter
Zeker s"morgens
Als je vertrekt gaan altijd de "rijlichten" branden,zijn niet uitteschakelen
Op het ogenblik dat de garagepoort sluit
Is er zoveel weerkaatsing dat er bijna geen zichtbaarheid is
Daarom de duurste,tweewielgedreven versie
DACHTEN WE
Nu blijkt er GEEN achteruitrijcamera aanwezig te zijn
Garage verwijst naar invoerder, die noemt deze afwezigheid "een detail"
Folder is "om te lachen" en heeft geen waarde
Ik vermoed dat het enkel een kwestie van geld is
Op het duurdere navigatiesysteem is dit wel mogelijk
Ook de gebruiksaanwijzing is ondermaats
Een turf van bijna 500 blz,plus apparte boek over audio en navigatie
Maar NIETS te vinden over het systeem dat in de wagen staat
Normaal is een nieuwe wagen iets, waar je met plezier naar uit kjkt
Nu krijg je voor dit bedrag enkel stresss en ergernis
Geplaatst door ERIKTOTAL (0) , lid sinds 11 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Honda CR-V? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda CR-V of stel zelf een nieuwe vraag.
9 Reacties
fordmannetje (0) PRO, 11 jaar geleden
wat is je vraag?
ERIKTOTAL (0), 11 jaar geleden
Wie is het aanspreekpunt,garage of invoeder
Is het een technichs probleem , of puur financiel
Hoe kan je zoiets vermijden
Wat zou een oplossing kunnen zijn
Pivavar (45), 11 jaar geleden
Parkeerlichten inschakelen, wordt u niet verblind.
Hondapro (0) PRO, 11 jaar geleden
in dit geval is de dealer uw aanspreek punt
het verhaal over de camera is / was reeds bij uw dealer bekend ( of ze moeten de post niet lezen)
aangezien uw overeen gekomen bent , zo wel mondeling met verkoper dat uw een CR-V heeft gekocht met camera moeten ze dit gewoon even netjes voor u oplossen
wat betreft uw opmerking over " gebruiksaanwijzing is ondermaats " nooit geen klachten
succes en laat vooral even hier weten hoe het afgelopen is
Hans4040 (295) PRO, 11 jaar geleden
Hondapro heeft het hierboven helemaal juist; Ga naar de verkoper/dealer en regel daar uw zaken verder.
Problemcar is hiervoor niet bedoeld.
Moderator Problemcar.
ERIKTOTAL (0), 11 jaar geleden
Nogmaals langs garage geweest
Pareercensors achteraan doen het nog steeds niet
Ook geen intentie om iets te doen
Aangetekende brief naar Honda
Pivavar (45), 11 jaar geleden
Erik, zie het bericht van de moderator (=beheerder van deze site): Problemcar is hier niet voor bedoeld.
ERIKTOTAL (0), 11 jaar geleden
OPGELOST
Ga auto verkopen , en iets anders kopen
P. Kelder (0) PRO, 11 jaar geleden
[quote=ERIKTOTAL]Ga auto verkopen , en iets anders kopen[/quote]
Iets anders kopen kan natuurlijk altijd, een beter product dan Honda zul je niet snel vinden.
Gr. paul