Rechterzijde van de motor is groen van de koelvloeistof.
Cilinder kop lekt dus waarschijnlijk koelvloeistof, zo'n kwart liter op 1000km.
Alle koelvloeistofslangen gecontrolleerd maar die lijken goed.
Het probleem is ontstaan na inbouw van een LPG installatie.
Misschien dat de kopbouten aantrekken het probleem oplost?
Weet iemand misschien de aanhaalmomenten van de kopbouten?
is er niemand die de aanhaal momenten weet voor de kopbouten van een clk 200 kompressor bj 2001 maart 113000 km gelopen als de koppakking lekt en ik een nieuwe plaats zal ik toch de kopbouten aan moeten trekken volgens schema.
Met vriendelijke groet,
Gerrit
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Waarschijlijk een losse aansluiting van een slang...
kopbouten aantrekken helpt niet, als hij daarlangs lekt is de koppakking kapot.
toch maar valma er in gedaan lekt nog niet.
bedankt hans 4040 voor het advies als hij toch weer gaat lekken laat ik de koppaking wel vervangen.
mvg gerrit
12 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 208 of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar