het probleem is het volgende hij wil niet meer starten terwijl de motor gewoon rond gaat slaat dus niet aan bij de garagen denken ze kapote brandstof pomp anwb er bij laten gekomen spuit hem in en dan start hij gelijk wat kan dit allemaal wezen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Is de brandstof toevoerpomp niet versleten,omdat deze wel gaat lopen als er startpilot of dergelijke ingespoten wordt?
hij krijgt wel brandstof
15 jaar
[quote=anjajohn]hij krijgt wel brandstof[/quote]
Jaja maar het kan zijn dat de startsnelheid niet genoeg is om voldoende druk optebouwen en als je dan iets inspuit dat hij wel blijft lopen!
15 jaar
Druksensor op de injectorrail misschien kapot. Even uit laten lezen.
meestal een defecte verstuiver die te veel lekolie heeft en daardoor komt de raildruk niet hoog genoeg bij het starttoerental, bij inspuiten van een brandbarevloeistof in de inlaat komt het starttoerental hoger te liggen, daardoor draait de pomp sneller en komt de rail wel op druk, en start de wagen en blijft lopen,
de raildruksensor komt nog af en toe voor maar het meest zijn het de verstuivers, een lektest zal uitsluitsel geven.
Succes Marcel.
maar als je hem inspuit start hij wel maar als je hem weer uit zet dan start hij nooit meer vervolgens weer inspuiten dan start hij weer wel met startpilot ingespoten
15 jaar
ik vind het gewoon een klote auto
15 jaar
Ringetjes op de raildruksensor kapot of een injector die teveel retourbrandstof lekt bij die klote auto
maar start hij dan niet wat dat diet hij niet alleen als je inspuit met startpilot
15 jaar
Ja dan slaat de motor niet aan en als je inspuit dan wel.
is een verstuiver hetzelfde als een injector
15 jaar
Hier wel ja
als die kapot zijn is dat een dure aangelgenheid
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar