Nadat de wagen lange tijd buiten heeft stilgestaan, is het starten wat moeilijk: de motor start, maar heeft het moeilijk om op toerental te komen, de kontaktsleutel moet langer dan normaal aangehouden worden,anders valt de motor stil. De motor komt dan met horten en stoten op toerental. Tijdens de rest van de dag meestal geen verdere problemen. Onlangs 1 gloeibougie vervangen.
Vocht? Diesel gestold bij koude (geen vriestemperaturen)? Electrische leidingen? Batterij?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
1 gloeibougie vervangen??? Kijk ze allemaal effe na en vervang ze zonodig allemaal.
Inderdaad,slechts 1 vervangen is verkeerde zuinigheid.....
Ik heb navraag gedaan in de garage. Daar gaven ze me eerst de raad om vooraleer 's ochtends te starten het gaspedaal éénmaal in te trappen en bij het starten het gaspedaal lichtjes ingedrukt te houden. Ik heb het geprobeerd en het lijkt te helpen! Wat nu? Waar kan dit op wijzen?
20 jaar
Dit lijkt me de procedure voor een benzineauto met aut choke...voor een diesel is het denk ik niks,je brandstofleidingen al gecheckt?
Ik heb wel eens gehoord dat dit ook met het Over Voltage protection Relay te maken kan hebben. Dit is het rode relay met een 10 Amp zekering bovenop achter de accu. Is de zekering in orde?
20 jaar
bij mercedes gaat toch het gloeilampje branden als er een gloeibouie stuk is als de motor loopt anders is het lucht
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 250 of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar