Het probleem is dat de motor af en toe bij stationair draaien zaagt. Vervangen zijn inmiddels alle sensoren, verstuivers en het massavliegwiel. Any sugs?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zijn ook al het raildrukregelventiel en de hogedrukpomp gecontroleerd op drukschommelingen? Dit is met de originele diagnose-computer te checken, maar met universele testers weet ik niet of dat ook mogelijk is.
EGR gecontroleerd?
Raidruksensor is vervangen, verstuivers gewisseld, brondstofpomp gewisseld... EGR nog niet aan gedacht... Zal t checken!
EGR verwisseld, helaas geen verbetering... :-( Op zoek naar een ander stuurapparaat dan maar?
Zuigt het brandstof systeem geen valse lucht mee? Heb dit al eens gehad met een c klasse daarbij was het testventiel wat op de platic slangen zit lek en werd er lucht mee genomen waardoor de motor stationair zaagde.
Vr grt hb
Koppel de egr eens af..
Ook met een bypass van de EGR blijft t probleem zich voordoen...
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz M-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar