Was het nog maar zo simpel.
Het enige wat hier in de weg zit, is de compressor van de luchthoorn.
[url=http://img200.imageshack.us/my.php?image...][img]http://img200.imageshack.us/img200/7012/...[/img][/url]
mvg,
Hans.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Uitlezen ?? Nooit van gehoord.........
Prachtig stukje geschiedenis.....
Mooi he?
Ik heb er zelf een gehad ,loopt altijd.
[url=http://imageshack.us][img]http://img162.imageshack.us/img162/281/f...[/img][/url]
zoek de verschillen :) hans
paul,
Laat maar.......
Hier gaat die P2 4x in.
Ik heb een P1 gehad de ZX-20-09.Waar blijft de tijd.
Hans
Jammer he?
Had ik hem nog maar net als de A kadett, B kadett ,A ascona A Admiral enz.
die heb ik ook allemaal gehad , behalve de Admiral.
Maar ja.............
we zijn gedoemd tot de huidige techniek.
Daar is ook niks verkeerd aan maar toch...........vroeger hè toen waren hobbels nog kuilen.
Ach man, toen betrokken we van een versnellingsbakje demonteren, nee dan nu: disriempie van een laten we zeggen Renault megane scenic.........poeh, doek toch liever zo'n ouderwets bakkie. En als ie het niet deed? Nooit langer zoeken dan een kwartier, dan had je alles vervangen, getest of vernieuwd. Maarja, de tijd draait door.......
.......volgens mij romantiseert men ook, want hoeveel motors moesten we toen wel niet ombouwen? En was dat nu echt wel zo leuk?! Maar nemen zoals het is en zo nu en dan wat dagdromen........
Sytze
Dat is zo Sytze,
maar een dag sleutelen om de koppeling te vervangen van een 323F ,terwijl je van de P2 in 3 kwartier de bak op straat had liggen........
Is toch anders.
Zekers, weet je nog dat je van (geloof ik)een oude Mazda 323 de koppeling kon verwijderen zonder de bak te demonteren? Alleen een kort prise asje verwijderen en dan van bovenaf er zo uit, man wat een tijden, poeh!
Trouwens, doe nu nog wel eens zo'n heerlijk eenvoudig klusje, met het gereedschap en en knowhow van nu doe je het nog sneller dan toen. Bakje van een oud Opeltje kon ook op die manier gedaan worden weet ik nog wel. Heb voor een poosje terug gevraagd of mijn monteur (21 jaar en bijna 1e monteur en keurmeester) even de punten wou vernieuwen van een ouwe MB 280s. Hahaha, hij wist echt niet waar ik het over had, dus ik bedoel maar!!!
Sytze
Heerrrrrlijk. Bij zulke wagens WAARDEER je kleine rammeltjes!
Gr.
Paul
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Rekord of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar