Heb een Peugeot 205 deze begon tijdens het rijden heel beroerd te lopen heb daarna de brandstofpomp vervangen veranderde niéts heb toen de caburateur vervangen veranderde ook niets toen relais vervangen veranderde ook niets als ik hem een beetje aan de praat heb probeer ik een beetje benzine rechtstreeks in de caburateur te gooien hier door slaat hij bijna af (verzuipt)door constant met het gaspedaal te spelen hou ik hem aan de praat iemand een idee of zie ik iets over het hoofd
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
hoe is de ontsteking?
Voor zover ik kon zien tot nu vonkt hij overal goed als hij een tijdje gestaan heeft kan ik wel volgas geven en dan zakt hij in
Temperatuursensor?
Die zal ik nog controleren
Die zal ik nog controleren mocht hij het wezen laat ik het horen
Wisselen van die onderdelen heeft tot nog toe weinig zin gehad.
Beter is het om eerst uit te gaan lezen Als dat niets uit haalt kan je naar onderdelen gaan kijken die op het draaien van de motor invloed hebben..
Alleen fouten lezen heeft geen zin maar kijk of waardes van componenten de waarheid benaderen.
Mengsel wordt bepaald door temperatuursensor van de motor en door die van het gasklephuis in samenwerking van de gaskleppotentiometer.en mapsensor.
Op die sensoren zitten aansluitingen met 5 volt spanning (meten met de stekker los) en contact aan. .
Benzine aanvoerdruk zit rond de 1 Bar ...... meten op de aanvoerleiding .
Verder kan je de katalysator controleren of deze verstopt zit . verder nog compressie meten en bougiekabels checken op weerstand en overslag .
Veel succes.
Het lijstje wat je zo mooi neer zet is al lang na gelopen alles door meten is een van de eerste dingen die je doet dus die rare opmerking van jou slaat dan ook nergens op
Distributietiming gecontroleerd?
Hmmmm...k'zou bijna bang worden om te reageren. Heb niet het idee dat Punt jou probeert de les te lezen, maar te helpen? Compressie gecheckt? En die katalysator controleren?
Toch denk ik dat je MB zijn antwoord ook eens moet controleren.....de timing van de distributie. Wat verder ook nog kan.....verkeerd afgestelde kleppen, of lang niet gecontroleerde/afgestelde klepspeling, maar in dit geval klopt dat weer niet omdat hij tijdens het rijden beroerd begon te lopen.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 205 of stel zelf een nieuwe vraag.
7 jaar