wagen gaat ofwel in noodloop of valt stil al rijdend. P0192, signaal brandstofdruk, kortsluiting met massa. Parameters bij de storing: toerental: 2827 tr/min, spanning sensor brandstofdruk : 58 mV, druk : 1301 bar.
Ik heb nog geen diagnose gesteld op deze wagen, maar ik vermoed hier een probleem met de brandstofdruksensor.
Iemand dit al gehad bij DV6?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
inderdaad wel weinig,0,5V op de signaal,zou met die druk toch zeker rond de 1,2V moeten liggen... ik sluit me bij jou vermoeden aan!
helaas nog geen terugkoppeling op deze link:
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?p...
Dat was het topic waar ik ook naar zocht Maarten. 1x meegemaakt bij 307 met P0192 en daar was dus 1 draad in het kabelboompje naar hogedruksensor nagenoeg doorgesleten op het grote contra-gewicht van schakelmechanisme bovenop de bak.
k'Weet zo gauw niet of partner dit gewicht ook heeft.
ik heb eens gehad dat de bedrading aan de stekker kapot was door lekkende egr klep(doorgebrand), deze zit er nl juist naast. Ik heb helaas bij deze nog niet kunnen kijken, je kunt er zo direct niet bij hé bij partner B9
Nee, je moet in ieder geval het bovendeksel van luchtfilterhuis, brandstoffilter en alu houder van brandstoffilter moeten verwijderen om er een beetje fatsoenlijk zicht op te hebben.
dat wordt, weer martelen Peugeot TR :), je kunt niet ergens goed bij, bij de B9 Partnern, die motor kabelboom zijn ook lekker klote om te vervangen...
bedrading belast doorgemeten en was ok, dan maar de druksensor vervangen. Proefrit en niet stilgevallen, gisteren op 3km 5 keer stil gevallen. Ga de wagen morgen meegeven aan de klant, is een koerier, we zullen het snel weten of het al dan niet in orde is.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar