👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Met enige regelmaat, eerst om de paar duizend kilometer, daarna om de paar honderd kilomter gaat het diagnoselampje branden.
Foutcode P0230. De Raildruk is lager dan de voorgeschreven waarde. Deze moet zijn 407 bar, maar is dan 117 bar.
De peugeot dealer heeft het brandstoffilter vervangen, toen ging het weer een paar duizend kilometer goed. Ze weten nu ook niet meer wat te doen. Ze willen dan maar de brandstofpomp (bosch) vernieuwen. Maar geven geen zekerheid dat het probleem dan opgelost wordt. Gezien de hoge kosten ben ik daar niet blij mee.
Wie weet raad?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
verslijt er in je brandstofpomp soms iets zeer snel waardoor het filter alweer verstopt zit en je pomp straks toch naar de filistijnen is.
Er zijn natuurlijk nog meer oorzaken mogelijk,lekke verstuivers bv,of het aanzuigen van lucht?kweet het niet zeker maar ik dacht dat er een siemens syteem op zit dus dat is zelfaanzuigend en dan heb je zeker last van lucht.Mocht je pomp wel stuk zijn informeer dan eens bij je dealer naar de mogelijkheden voor coulance.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar