hallo,
ik heb deze week een airco gevuld van een scenic. er zat nog 260 rgam in.maar de pomp sloeg nog wel in. hij is afgevuld op 550 gram.
alles prima, totdat we ermee gingen rijden. de pomp slaat om de paar seconden in en uit , wat duidelijk merkbaar is in de auto. super irritant om mee te rijden.
is het een idee om de vulring tussen de magneetkoppeling uit te halen?
groeten en prettig weekend
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Toch te veel gevuld? Niet toevallig met een nieuw vulstation waarvan de weegschaal nog op de transportbeveiliging staat?
Ik heb ook eens zoiets mee gemaakt dat de ac bij stationiar toerental wel goed werkt maar dat de acpomp bij verhoogt toerental uitschakeld er waren geen foutcodes te vinden, ik heb de computer toen geherprogrammeerd en toen waren de problemen over
hallo,
ik had vanmorgen de dealer aan de telefoon.
Bij aflevering van mijn apparaat werd verteld dat er bij renault de vulnippels moeten worden omgestoken.
dus de hoge druk nippel op de lage drukslang van mijn apparaat zetten en dan een service beurt uitvoeren.
bij de dealer hebben ze daar nog nooit ven gehoord, en die vullen hem gewoon via de hoge drukslang met de hoge druknippel.
hij zei echer wel dat je bij renault 2 of 3 keer het systeem moet leegmaken, omdat er altijd wat in blijft zitten, en er dus na het vullen teveel in zit.
iemand met dit verhaal ervaring???
Je kunt hem gewoon vullen via de hogedrukslang met de hogedruknippel. En 1 keer legen is voldoende.
goedemiddag allemaal,
ik heb vandaag het susteem weer geleegd, en opnieuw afgevuld, maar dit keer 500 gram in plaats van 550.
ik krijg hem echter NIET gevuld via de hoge druk . ik heb een verloop gehaald en via de lage druk gevuld, en toen ging het wel.
het stotteren is nu ook weg, toch teveel ingezeten denk ik
bedankt voor het meedenken!!
het is namelijk zo dat renault een Hogedruk aansluitnippel gebruikt op een lagedruk leiding... waarom??? weet niemand, het is nu eenmaal zo.. een verloopnippel kan uitkomst bieden maar meestal is het ook mogelijk om de aansluitkranen van het airco-apparaat om te wisselen.. rood op blauw en blauw op rood
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar