dit is echt een probleem car het co is te hoog bij verhoogt toerental en de auto schokt als hij koud is hebben de labdasonde al vervangen extra massa draad erop aangesloten inlaatspruitstukpakking vervangen kabels verdeelkap hji heeft een co van +/- 8!!
wie o wie heeft nog een idee
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
De accuklem een paar minuten los wil wel eens helpen. De adaptieve waarden worden dan gewist.
Hoe zijn de bougies? En heb je de rotor ook vernieuwd?
Wat zijn de andere waarden bij de 4-gastest?
de waarden zijn stationair co 0.14 hc 208 labda 1.00
op toeren co 6.9 hc 440 labda 0.81
als je de auto op een constand toerental houd hoor je hem zo nu en dan even in toeren zakken en daarna is het weer goed maar hij houd koud heel erg in warm heb je er eigenlijk helemaal geen last van
accu pool heb ik er al een paar keer af gehad
HC is veel te hoog , kleppen stellen en compressie meten zou ik mee beginnen.
heb ik al gedaan is perfect
Heb je ook al eens de carterventilatie en de benzinedampafzuiging afgekopeld en dan co-meten.Indien nog geen verbetering zou ik dan denken aan map-sensor.
lamba 0.81 = te rijk mengsel, kontroleer eerst mechanisch, t.w
brandstofdruk, retourleiding, injektor, luchtfilter.
J.H
andere map sensor heb ik ook al geprobeert
nou zat ik te denken is er ook een mogelijkheid dat de potentiometer kapot is i.v.b.m het stotteren
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Twingo of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar