Dieselpomp bij mijn auto is niet meer 100% goed, en zou vervangen moeten worden.
Het is een pomp met 2 stekkers ( eentje met 7 contactpunten en andere met 3)
Ik heb nu een andere dieselpomp, van een nieuwere motor, maar die heeft alleen een stekker met 10 contactpunten.
Mijn vraag is of er iemand weet of ik die pomp zou kunnen gebruiken ipv oude pomp met 2 stekkers
Dus dan zou ik stekker aan moeten passen, maar is alles binnein de pomp hetzelfde als bij oud type?
Qua uiterlijk zijn ze hetelfde.
Het gaat om een TDI motor uit feb. 1999 81Kw ( 110Pk)
Auto start moeilijk als de motor warm is, maar als ik dieselpomp afkoel met koud water dan start hij weer gelijk, net zoals bij de koude motor, dus het ligt aan da dieselpomp en laatste tijd heeft hij neiging om af te slaan bij lage toerental, tijdens rijden, als ik b.v. koppeling indroek, om over te schakelen van 3 naar 2.
Ik heb hem ook af leten lezen en er stond OP HET DISPLAY VAN AFLESSAPPARAAT:
HOEVELHEIDS JUSTERING ?????
(als storing vermeld)
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
koki
op de bestaande pomp staat een nummer... deze moet enigsinds overeenkomen met de gebruikte pomp die je wilt gaan vervangen.
Gr. paul,
Hmm, er staan meerdere nummers op.
Uit hoeveel cijfers bestaat dat nummer en waar staat hij want ik zie meerdere nummers op de pomp zelf en die staan aan verschillende plekken.
groeten
17 jaar
[quote=koki]Hmm, er staan meerdere nummers op.
Uit hoeveel cijfers bestaat dat nummer en waar staat hij want ik zie meerdere nummers op de pomp zelf en die staan aan verschillende plekken.
groeten[/quote]
het nummer staat op het alu gedeelte, het betreft een nummer en een letter (hoeveel cijfers weet ik zo niet uit het hoofd)
Gr. paul,
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Cordoba of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar