L.s het volgende doet zich voor de alhambra loopt op 3 cilnders de 1e doet niet mee is al meer voorgekomen toen de verstuiver vervangen, daarna een poosje goed gegaan weer het zelfde, toen bedrading van de verstuivers vervangen, weer een poosje goedgegaan, daarna weer het zelfde weer de 1e cilinder, toen verstuivers gewisseld met de 3e was het weer in orde, maar nu weer de 1e cilnder die niet meedoet het is een vreemde storing, wie o wie weet hier een antwoord op(heb er zelf nog niet naar gekeken hoor) vr gr jan
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Gokje: de kabelboom is ergens doorgeschuurd en ligt soms tegen massa aan.
Zelf al eens gehad met een Golf 4 Tdi. Had men een standkachel ingebouwd en bleek achteraf een parker van de zekeringhouder in de achterliggende kabelboom richting ECU gedraaid. De parker maakte af en toe sluiting door trilling en beweging van de auto.
Als dat hier ook het geval is, zou je massa moeten kunnen meten op de draad van cil.1.
Vreem geval auto loopt weer als vanouds, en wat is er aangedaan niets, zal inderdaad wel een kabel zijn die problemen heeft, maar waar hopelijk komen we er nog eens achter gr jan
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Alhambra of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar