Suzuki Ignis 2003: Centrale vergrendeling / afstandsbediening

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: M13A, Motorinhoud (cc): 1, Vermogen (kw): 61

Beste Forum specialisten,

Ik heb een Ignis 1 (2001-2003 model) met CV maar zonder zender. Die wil ik er wel graag bij hebben, omdat dit model alleen via de bestuurdersdeur kan worden geopend. Dus als ooit dat ene slot het begeeft heb ik een probleem. Die kans is natuurlijk veel kleiner met een zender en dat is ook veel makkelijker van en op het slot doen natuurlijk.

Maar waar zit de module en hoe sluit ik die aan?
Ik ben (o.a.) voormalig (beroeps)elektronicus dus met een duidelijk schema en een tip waar de module zich bevind, zou ik al goed geholpen zijn.

Ik kijk er naar uit dat iemand hier mij daarmee kan helpen.

Groetjes,
Arno.

Arno Zdm

Geplaatst door Arno Zdm (0) , lid sinds 4 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Ignis? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

ferdinand (60), 4 jaar geleden

Als er nooit een afstandsbediening heeft opgezeten,zal je toch een set moeten kopen.Dat kan een after markt setje zijn.Er zijn er al voor rond de dertig euro.Overigens heb je nu 650 + 30+ 150=830 voor een andere auto.De 150 krijg je van de sloperij.Komt uit de verwijderingsbijdrage pot.Overweeg het.
Ferry

    Kijk, hier ga je ook door op het vorige topic wat ik plaatste over de bak lees ik.
    Ja ik gaf al aan hè dat ik nog twijfel. Ik moet immers wat want ik moet wel rijden.

    Even off topic:
    Een CV remote is een eigen keuze natuurlijk. Dat is alleen een druppel op een gloeiende plaat met die bak en koppeling natuurlijk. Wat mij tegen houd is dat ik groot fan ben van de Baleno, maar de laatste die ik bezat (en recent verkocht heb) roestte onder mijn kont vandaan. Ik had - heel goedkoop - die auto rondom laten lassen (ik werd gematst door een prof lasser) maar dat was toch nog 3x een middag werk voor de man en kostte mij tegen de 1000 euro (geen spuitwerk, alleen zagen en lassen, inclusief APK goedkeur).
    Mijn zorgen zijn dat als ik weer Baleno koop, ook die meteen weer begint met zichzelf op te laten eten door roest. Dan ben ik nog verder van huis. De auto die ik nu heb ziet er erg goed uit, is ook wat interieur en exterieur aan gaat heel netjes (incl. lichtmetalen velgen èn 100% roestvrij). Dus vandaar mijn twijfel. - Arno Zdm (0), 4 jaar geleden

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Ignis of stel zelf een nieuwe vraag.