Wanneer je het contact opzet brand de gloeispiraal van deze wagen niet.
Deze begint te branden van zodra de motor loopt. Deze blijft dan ook branden.
Iemand hier ervaring mee?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
bij een mercedes vito betekent dit dat er een gloeibougie stuk is misschien bij een suzuki ook.
en anders motor uitlaten lezen.
groetjes jan.
Gloeibougies zijn ok.
Wanneer je de motor uitzet wanneer deze op bedrijfstemperatuur is, en daarna weer aanzet blijft de gloeispiraal uit.
Pas wanneer deze weer koud word, begint deze terug te branden
laat dan eens het storingsgeheugen van de motor uitlezen misschien dat je daar wat wijzer van wordt.
groetjes jan.
[quote=Ronnnn10451]Gloeibougies zijn ok.
Wanneer je de motor uitzet wanneer deze op bedrijfstemperatuur is, en daarna weer aanzet blijft de gloeispiraal uit.
Pas wanneer deze weer koud word, begint deze terug te branden[/quote]
waarschijnlijk een defecte tempratuursensor...
paul,
Paulkelder,
Zou het deze sensor zijn die als je ervoor staat recht ter hoogte van de cilinderkop zit, groene kleur?
[quote=Ronnnn10451]Paulkelder,
Zou het deze sensor zijn die als je ervoor staat recht ter hoogte van de cilinderkop zit, groene kleur?[/quote]
deze zit altijd in het koelwaterkanaal of deze groen is zou ik je niet kunnen vertellen.
paul,
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Liana of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar